вівторок, 21 серпня 2012 р.

Модуль 4. Рефлексія.


Цей модуль допоміг мені уточнити основні питання проекту та обдумати оцінювання учнів в проекті, а саме те, що метою шкільного оцінювання на сьогодні є поліпшення навчання та інформування про хід навчання учнів. Оцінювання не є одноразовою подією, а скоріше впродовж навчання за методом проектів вчителі постійно і систематично за допомогою засобів оцінювання збирають інформацію про те, як просувається навчання учнів та наскільки успішно вони навчаються. Оцінювання при навчанні за допомогою методу проектів повинно бути сплановано так, щоб використовувати різноманітні стратегії та засоби оцінювання,вести оцінювання у продовж всього навчального циклу, надавати можливість кількісно оцінювати важливі навчальні цілі для теми, залучати учнів до процесу оцінювання.

Модуль 3. Рефлексія.

Цей модуль допоміг мені з ясувати, як можна використовувати навчальні дослідження в проектах та зрозуміти призначення основних запитань проекту, а саме: дослідницькі проекти будують зв язки зі світом поза класною кімнатою та звертаються до питань реального життя учнів. В учнів, які співпрацюють у малих групах дослідницьких проектів, можуть бути сформовані не тільки навички самостійної дослідницької діяльності , а й уміння планувати власну діяльність, ефективно спілкуватися, вирішувати проблеми, приймати виражені аргументовані рішення та демонструвати свої знання та вміння цільовій аудиторії.

понеділок, 20 серпня 2012 р.

Модуль 1. Рефлексія.

Цей модуль допоміг мені обдумати власні цілі навчання на цьому тренінгу, а саме я навчилася створювати власний блог, створила свій власний логін.

Модуль 2. Рефлексія.

Цей модуль допоміг мені обговорити з колегами шляхи розвитку в учнів навичок мислення вищого рівня та навичок 21 століття, розглянути приклади Портфоліо, переглянути приклади педагогічних ідей про використання методу проектів, систематизувати свої знання про метод навчальних проектів та інші інноваційні педагогічні технології. Все це зробить процес навчання моїх учнів цікавішим, ефективнішим, сучаснішим.